Tuesday, October 11, 2016

Mees winsgewende gratis forex ea

Forex Spectre het 'n furore gemaak in die forex Meer as 3 000 is reeds Hier verdien is ons die regte geld statistieke wat ten volle deur Myfxbook geverifieer: Dit is 'n ware rekening wat geverifieer deur MyFXBook, 'n derde party vertrou diens. Dit is nie 'n backtest, nie 'n demo Bewys die betroubaarheid van die stelsel Natuurlik so 'n wins bereik deur die handel op aggressief instellings, maar jy kan die risiko verminder, selfs in 100 keer ontvang steeds 'n groot wins met 'n lae risiko. Danksy outomatiese stelsel van baie berekening is dit baie maklik om die risiko's wat jy hoef nie iets te bereken Om seker te maak dat ons adviseur verder sal werk en steeds wins het ons besluit om groot toets te maak op almal teenwoordig aanhalings geskiedenis verdien bestuur. Dit is 'n backtest vir die afgelope 14 jaar Kliek op 'n prentjie AAN volledige toets Toets met saamgestelde rente Die resultate blyk werklik indrukwekkend Ons stelsel gewerk stabiele en verdien wins tydens al 14 jaar, ongeag die situasie op die mark of in die wêreld te sien . Forex Spectre span Forex Spectre adviseur is gemaak deur ontwikkelaars span van FX-Bouwer. maatskappy wat groot ondervinding in alle Forex sfere het. Al ons produkte is uiters kwalitatiewe en die maatskappy bied die mees vriendelike ondersteuning. Baie mense het reeds aangeslaan die gehalte van ons produk. Is genooi om saam met ons vir jou om te skuif na 'n nuwe vlak in forex Meer inligting oor FX-Builder span kan jy hier kry. Aan al ons produkte wat jy kan op die hoof webwerf FX-Builder sien. Kom ons vat. Hoekom ons kundige adviseur is die beste van al ons stelsel het reeds verdien meer as 3000 Danksy groot winsgewendheid die risiko's verminder in 100 keer Forex Spectre het gewerk vir 14 jaar op historiese toetse Ons adviseur ambagte vaste baie (Geen Martingale) Hulle vertrou ons maatskappy Dit is regtig maklik om te begin handel met ons gebruik van die stel van die adviseur in 1-2 minute installeerder. Forex Spectre het absoluut outomatiese stelsel van seleksie instellings vir jou handel rekening, dis hoekom jy dit nie hoef te uit te sorteer dit of met die hand bereken die lot grootte. Op dieselfde tyd as jy wil stellings wat jy kan doen om dit te kies. Die handelsrekening moet nie minder 200. gebruik word om die installeerder het die adviseur - 1-2 minute hardloop Net die adviseur nie gepla oor die instellings - 10 sekondes Verdien geld vir die lewe - al die tyd - Gratis leeftyd updates en ondersteuning 24/7 - Lifetime weergawe Forex Spectre vir die regte rekening - Gedetailleerde Handleiding Ons terugbetaling beleid is 30 dae geld terug waarborg. As jy nie tevrede is, beskryf asseblief jou goeie rede en ons sal geld terug te keer sonder enige probleme, maar jou Forex Spectre kopie sal onbruikbaar geword. Hoe om sulke resultaat te kry as wat ons gedoen het en op daardie te kry 2 ekstra kopieë van adviseur In suksesvolle forex n Baie hang af van makelaar jy kies. Om absoluut dieselfde resultaat te kry as ons het wat jy nodig het om handel te dryf op dieselfde makelaar. Ons werk byna 5 jaar met Forex4you makelaar en vir al hierdie tyd het hulle didnt die steek gelaat nie 'n enkele keer. Hulle bied hul kliënte met kwalitatiewe en tegnologiese diens. Ons sal 2 ekstra kopieë van ons adviseur gee as jy registreer in die Forex4you met behulp van ons skakel. Ons is geïnteresseerd in dit, want makelaar vra dividende vir elke gebring kliënt. Op daardie een van bykomende kommissies of versprei word gehou op jou. Die skakel: www. forex4you. org/affidfbb13e1 In elk geval ons adviseur is gereed om te werk op 'n makelaar en alle moontlike makelaars eienaardighede in ag geneem word. Maar die winsgewendheid kan staatmaak op makelaars tegniese conditions. Products Expert Adviseurs 8211 Elke adviseur kan hardloop met 'n vaste grootte van 'n posisie (Vaste Baie) of kan outomatiese Money Management (MM) gebruik 8211 by verstek gebruik word outomatiese Geldbestuur met 8220RISK 58221. Die verhoog in hierdie waardes 8211 sal jou wins te verhoog, asook sal risiko's van jou handel te verhoog. Daarom, as jy nie seker is 8211 gebruik asseblief ons adviseurs met parameters by verstek soos in hierdie geval jou risiko's sal gebalanseerde 8211 Elke adviseur het 'n unieke 8220 Magic Numbe r8221 wees. Dit beteken: jy kan meer as een van ons adviseur gebruik in een handelsrekening 8211 versoenbaar is met ECN-makelaars 8211 minimale deposito VIR ELKE EA 8211 300 USD 8211 indien u makelaar kan MICROLOTS (0,01-0,09 BAIE). Van Oktober 12 verkope van 'n nuwe reeks van ons adviseurs begin: EA8217s Argo, Gator, Predictor, sniper en Willy. Nuwe adviseurs selfs meer winsgewend en veilig as in toevoegings die ontleding van divergensie en dinamiese vlakke van ondersteuning het om die klassieke tegniese ontleding / weerstand bygevoeg. As gevolg: 8211 Heeltemal nuwe handelsmerk strategys gerealiseer 8211 Trading seine is meer presiese nou 8211 In wese verminder drawdown 8211 Die kode van adviseurs is geskik. Toetsing en ware handel vereis kleiner hulpbronne van 'n rekenaar 8211 Logika MM is soos altyd verander, bied ons die fantastiese afslag op die aankoop van al vyf adviseurs: 5xEA8217s pakket by die super prys: 49,95 EUR Maar opskud. Hierdie beperkte aanbod is werklik tot Oktober, net 17. Van Oktober sal 17 koste van hierdie pakket verhoog op 10 euro per dag. Die werklike prys vandag: wat is die mees winsgewende Forex Expert adviseur MT4 word gewoonlik gebruik vir forex en een voorwerp wat ek graag oor ontmoet handelaar 4 is die MQL programmeertaal wat afgelei deur dit. Dit programmeertaal u toelaat om kodes u verkies kostedoeltreffende riglyne handel in programme vernoem deskundige adviseur en laat dit loop op jou rekenaar meganies. Forex Expert adviseur. MQL4 is meestal 'n programmeertaal wat is soos 'C en dit word gebruik vir kodering plan in die databasis. Die databasis wat gewoonlik kan wees en hardloop in MT4 is vernoem Expert adviseur of forex EA. Forex Expert adviseur is lyne van kodes wat volg op jou forex weergawe en simulant plan monster word gebruik om die forex EA met behulp van ou fooi data te toets. Die gevolge Verslag van die plan monster gebruik te verfyn die plan en om die keuse van die beste Forex uitruilprogram EA, onder is 'n paar dopgehou wat noodsaaklik is om seker te maak. Terug op spekulasie. Dit is 'n dimensie van die prys rykdom wat jy gekapitaliseer in jou forex met die inkomste wins wat jy verhoog oor 'n oortuig tyd wat 'n dimensie langsaan. 100 herverskyning meer as 1 jaar is 'n goeie wyser dat dit in staat is om jou 1 dollar inkomste te gee aan 1 dollar gekapitaliseer. Wanneer verwys na bank spaar rekening voordele en aandelemark, 100 wins te beter. Vir Forex Expert adviseur. kleinste 20 wins jaarlikse vereis. Enige figure minder as wat nie die waarde van jou bates. Dit is ontwerp deur die hele inkomste deur totale lyers te skei. 'N Eenvoudige wyser, maar nog 'n groot indekse wat vertoon oor die hele tyd, hoe inkomste is die sagteware pakket. 'N inkomste kwessie van 2 beteken jy 2 dollar vir elke 1 dollar kos. Die meeste program bied inkomste faktor van 1.5 tot 2 As jy forex sagteware wat meer as 2 of 2.5 bied te ontdek, kan jy hulle inhaal. Jy sal nooit verlies uit op hierdie dimensie. Die plan tester kan persoonlike nagemaakte tydperk te beskryf en dit is opsioneel om ten minste 1 of 2 jaar terug toets wat deur die beleid tester het. As forex sluit noodsaaklike handel en nuus kwessies wat waardes sal skuif, met behulp van ten minste 12 maande of meer sal seker maak die forex sagteware is geverifieer vir alle jaarlikse kwessies van hoof regering liggaam en agentskap. Dit is soos om die vals data gebruik. Totaal statistieke ambagte is na raming meer as 50 of 100 te wees ten einde te verseker dat jou program werking sonder veel skuld. Dit forex sagteware wat scalping beleid en martingale stelsel gebruik sou meer ambagte wins dan forex sagteware wat met behulp van uurlikse diagram en bars aktiveer. Maar 50 ambagte is 'n goeie reël vir forex sagteware program. MT4 Expert Adviseur Programmering As jy 'n forex handelaar en in die behoefte van 'n ervare programmeerder om jou handel strategie te omskep in 'n kundige adviseur (EA) het jy na die regte plek gekom. Ons sal bly wees om jou idee te oorweeg en het die ervaring en kennis om dit te laat gebeur. Voel vry om ons te kontak enige time. Sharing my winsgewend en eenvoudige strategie hi almal handelaars ek besluit om my handel strategie Ek hoop regtig jy sal soos en geniet die gebruik daarvan te deel. Eerstens jammer vir my swak Engels. maar miskien skryf ek kan dit verbeter. heheh Hierdie stelsel is tot nou toe heeltemal hand, maar as iemand wil 'n paar st ons kan daaroor praat en skep dit skep, sal dit wonderlik Ek gebruik hierdie strategie deur 4 -5 jaar oud wees en ek kan regtig sê sy baie winsgewend, by minste 30 of meer per maand, sy nie die geval is maak jy te veel beklemtoon oorsaak dit verwys na grafiek 4H. Ek sal probeer om dit te verduidelik, maar die beelde sal. Ek dont wil voorwerp oor jou metode, maar diegene wat wil oop 3 of 4 posisie per week beter handel vir voorraad of 'n ander mark, want een van die voordele van Forex mark is die vermoë om meer as ander mark en handelaars handel hier (gemiddelde Forex mark) vir verhandeling in enige oomblik en probeer om geleentheid om handel te dryf vind en kan geld maak ek dink jy misverstaan ​​Forex met ander markte Jammer buddy maar dis net plain verkeerd lol. Net omdat die hefboom in forex kan 'n hoër hoeveelheid ambagte as ander markte (dws. Sekuriteite), beteken nie die geval is, behoort jy. Oor-handel is 'n forex handelaars grootste vyand en elke suksesvolle forex handelaar sal getuig dat. As jy in en uit die mark met 'n hoë waarskynlikheid setups in 3-4 kan posisioneer per week, wat wonders sal doen om jou handel sielkunde en mentaliteit wanneer die handel hoër baie groottes, saam met ander voordele. hi almal handelaars ek besluit om my handel strategie te deel Ek hoop regtig jy sal hou en geniet om dit te gebruik. Eerstens jammer vir my swak Engels. maar miskien skryf ek kan dit verbeter. heheh Hierdie stelsel is tot nou toe heeltemal hand, maar as iemand wil 'n paar st ons kan daaroor praat en skep dit skep, sal dit wonderlik Ek gebruik hierdie strategie deur 4 -5 jaar oud wees en ek kan regtig sê sy baie winsgewend, by minste 30 of meer per maand, sy nie die geval is maak jy te veel beklemtoon oorsaak dit verwys na grafiek 4H. Ek sal probeer om dit te verduidelik, maar die beelde sal. Dit lyk interessant. Ek kan baie goed verstaan ​​die deel met die aangaan. Ek dink ons ​​moet oorskakel na ander tydraamwerk en kyk vir 'n geleentheid. quotstrong min of maxquot is die ander onduidelik deel hi almal handelaars ek besluit om my handel strategie te deel Ek hoop regtig jy sal hou en geniet om dit te gebruik. Eerstens jammer vir my swak Engels. maar miskien skryf ek kan dit verbeter. heheh Hierdie stelsel is tot nou toe heeltemal hand, maar as iemand wil 'n paar st ons kan daaroor praat en skep dit skep, sal dit wonderlik Ek gebruik hierdie strategie deur 4 -5 jaar oud wees en ek kan regtig sê sy baie winsgewend, by minste 30 of meer per maand, sy nie die geval is maak jy te veel beklemtoon oorsaak dit verwys na grafiek 4H. Ek sal probeer om dit te verduidelik, maar die beelde sal. Ek sien in al jou drade jy begin is dit omdat EA vir verhandeling. glo my daar is geen EA wat sal jy ryk dieselfde jy reeds maak, as gevolg van jou wins van 30 per maand verlede jaar ahahahahahah. julle so lekker man. Daarom sal ek bewys iets vir jou. jy my betaal. ahahahah. Ek is nie hier om 'n paar bewyse gee. im hier om my strategie te deel, as jy belangstel ok is, indien nie, is dit jou probleem, behoefte i dont jy my glo. As jy belangstel om hierdie strategie. probeer om dit te verstaan, dan toets dit op 'n demo rekening. In hierdie forum het ek geleer 'n klomp dinge. so al wat ek wil hê, is om iets terug te keer, om hierdie rede het ek deel my strategie, as iemand is regtig belangstel om dit wat ek kan voortgaan, anders jammer vir die steur Nepul hi asseblief voort om jou grafiek te deel. Ek dink dit is wat Im op soek na. Dankie dankie vir die vrae. 1) dit werk op alle tydsraamwerke, by the way soos jy kan sien jou stop verlies min of meer dieselfde bly rukkie neem wins verandering, as jy 'n groot jagter vind op 'n 15 min moet jy 3-4 pitte waag, om te neem 10 -15, terwyl as jy dit doen op 'n 4H jy moet 3-4 pitte risiko, maar jy kan ook verdien 30-40 pips. so sy meer winsgewend op groter tydraamwerk. Hierdie strategie kom van termynmark, kan jy ook gebruik in forex met byna al die munt pare. 2) Vandag het ek sal plaas 'n paar foto's om jou te help om beter te verstaan ​​wat ek bedoel with. First van almal hier is ons lewende handel Statistiek: Hoekom inControl is dat robot moet jy Forex inControl het is die adviseur wat beide op individuele rekening en kan werk in kombinasie met enige ander adviseur. Die adviseur is nie die opening van bestellings al die tyd, is dit wag vir die beste situasies op die mark. Dit laat jou toe om handel te dryf met verskeie stelsels op een rekening terselfdertyd en op dat daar nie sal beduidende drawdown vergrype. inControl is 'n professionele sagteware wat ontwerp is vir beide ervare en onervare handelaars Enkele kenmerke van inControl: Baie maklik om op te rig ten volle outomatiese handel oor 4 pare Hard Onttrekking beheer konserwatiewe, normaal en aggressiewe style van die saak backtest meer as 11 jaar Verified lewende handel statistieke 1 jaar lisensie 1 rekening


No comments:

Post a Comment